Świadczę usługi pomocy zdalnej użytkownika przy użyciu programu AnyDesk.

Program można ściągnąć ze strony producenta: www.anydesk.com

Instrukcja w przypadku gdy program AnyDesk nie jest zainstalowany na komputerze użytkownika:

  • Po wejściu na stronę www.anydesk.com należy kliknąć na czerwony przycisk "Pobierz Teraz". Dalsze kroki zależą od używanej przeglądarki.
    W przypadku Google Chrome pobieranie pliku powinno być widoczne w prawym dolnym rogu przeglądarki.
    W przypadku Mozilla Firefox pobieranie pliku będzie widoczne w prawym górnym rogu ekranu jako okno.
  • Po ściągnięciu programu należy go uruchomić, do działania nie wymaga instalacji. Sposób uruchamiania programu jest zależny od używanej przeglądarki. Zwykle wymaga to kliknięcia w przycisk lub ikonę pobranego programu.

Po uruchomieniu programu należy podać mi numer Twojego urządzenia widoczny w oknie programu i zaakceptować połączenie z komputerem.

Po nawiązaniu połączenia z komputerem moje działania będą widoczne na ekranie dla użytkownika.

Instrukcja w przypadku gdy program AnyDesk jest zainstalowany na komputerze użytkownika:

Jeśli program został wcześniej zainstalowany przez zemnie widoczne będzie tylko okna umożliwiające zaakceptowania połączenia.